دانلود آهنگ جدید محمدرضا بابایی فر به نام زیادی عاشقت شدم پی دی دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید محمدرضا بابایی فر به نام زیادی عاشقت شدم

آهنگ جدید ، بسیار زیبا و احساسی محمدرضا بابایی فر به نام «زیادی عاشقت شدم»

آهنگ و تنظیم : رسول رسولی - گیتار : فیروز ویسانلو

در ادامه می توانید آهنگ را دانلود و گوش کنید

محمدرضا بابایی فر

 

تک سانگ - «محمدرضا بابایی فر» خواننده و ترانه سرای جوانی است که مراحل پایانی تولید نخستین آلبوم موسیقی خود را سپری می کند.

بابایی فر جهت آشنایی مخاطبین با فضای آلبوم «ثابت کن»، قطعه ای از آن را برای انتشار در اختیار سایت موسیقی ما قرار داده است که «زیادی عاشقت شدم» نام دارد. «رسول رسولی»، تنظیم کننده و آهنگسازی که سابقه ی همکاری های موفقی با فریدون آسرایی، خشایار اعتمادی، مجتبی کبیری و... را در کارنامه ی خود دارد، همراه با «فیروز ویسانلو» و «مهدی گمار» در این قطعه با محمدرضا بابائی فر همکاری داشته اند.

Mp3 160

دانلود آهنگ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : علی
  • تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,

  • pddownload

    علی

    pddownload

    http://pddownload.loxblog.com

    پی دی دانلود

    دانلود آهنگ جدید محمدرضا بابایی فر به نام زیادی عاشقت شدم

    پی دی دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید فرا تر از یک رویا

    پی دی دانلود